Klachtenregeling

Indien u niet tevreden bent met de behandeling of als er andere klachten zijn dan zou ik dat graag van u horen zodat we daarover in gesprek kunnen gaan en hopelijk een oplossing vinden. Mochten we daar samen niet uitkomen dan kunt u terecht bij de klachten- en geschillenregeling van P3NL waar ik bij ben aangesloten.
- Klachten- en geschillenprocedure
- Behandelaar is lid van de Nederlandse Vereniging van psychologen en Agogen (NVPA) en De Nederlandse Vereniging voor Relatie- en Gezinstherapie (NVRG). Behandelaar heeft zich verbonden aan de beroepscode van de Nederlandse Vereniging voor Psychotherapie en het van toepassing zijnde klachten- en tuchtprotocol van genoemde beroepsverenigingen
- Bij klachten over de behandeling bij Praktijk Kroon wordt zo mogelijk eerst onderling in gesprek gegaan en gezamenlijk naar een passende oplossing gezocht.
- Mocht er geen bevredigende oplossing gevonden worden voor de klacht, dan kan client zich wenden tot de klachtenregeling van SCAG. U vindt de actuele procedure onder de volgende link: Cliënten
2.Tuchtrecht
Met mijn therapeutische werkzaamheden voor Praktijk Kroon val ik onder het tuchtrecht van de NVRG en de NVPA. Op de website van deze beroepsverenigingen vindt u daarover meer informatie: www.nvrg.nl en www.nvpa.org
Gegevens
KvK 68840675
AGB-code praktijk 90092947
AGB-code zorgverlener 90116431
Aangesloten bij:
Copyright © 2025 Praktijk Kroon - Ontworpen en gerealiseerd door Marre Slikker