Klachtenregeling

Indien u niet tevreden bent met de behandeling of als er andere klachten zijn dan zou ik dat graag van u horen zodat we daarover in gesprek kunnen gaan en hopelijk een oplossing vinden. Mochten we daar samen niet uitkomen dan kunt u terecht bij de klachten- en geschillenregeling van P3NL waar ik bij ben aangesloten.

  1. Klachten- en geschillenprocedure
  1. Behandelaar is lid van de Nederlandse Vereniging van psychologen en Agogen (NVPA) en De Nederlandse Vereniging voor Relatie- en Gezinstherapie (NVRG). Behandelaar heeft zich verbonden aan de beroepscode van de Nederlandse Vereniging voor Psychotherapie en het van toepassing zijnde klachten- en tuchtprotocol van genoemde beroepsverenigingen
  2. Bij klachten over de behandeling bij Praktijk Kroon wordt zo mogelijk eerst onderling in gesprek gegaan en gezamenlijk naar een passende oplossing gezocht.
  3. Mocht er geen bevredigende oplossing gevonden worden voor de klacht, dan kan client zich wenden tot de klachtenregeling van SCAG.  U vindt de actuele procedure onder de volgende link: Cliënten

2.Tuchtrecht

Met mijn therapeutische werkzaamheden voor Praktijk Kroon val ik onder het tuchtrecht van de NVRG en de NVPA. Op de website van deze beroepsverenigingen vindt u daarover meer informatie: www.nvrg.nl en www.nvpa.org

Contact

Bezoekadres
Mauritssingel 11, 4811 CR Breda

Gegevens

KvK 68840675

AGB-code praktijk 90092947  

AGB-code zorgverlener 90116431

Aangesloten bij: 

NVRG, SKJ, NVPA, RBCZ, CRKBO

Copyright © 2025 Praktijk Kroon - Ontworpen en gerealiseerd door Marre Slikker